DE VANLIGASTE FRÅGORNA
Hitta svar här eller skriv till oss.
Presentation
Hur lång tid tar leveransen?
Leveranstiden kan variera beroende på var du befinner dig och vilken fraktmetod du väljer. Vi strävar generellt efter att behandla och skicka beställningar inom 1-2 arbetsdagar, men leveranstiderna kan variera mellan 1-3 arbetsdagar.
Vad kostar leveransen av varor?
5,00 EUR leverans till närmaste postkontor
Om beställningssumman överstiger 50 euro är leverans till närmaste postkontor gratis.
Jag angav fel telefonnummer eller e-postadress i beställningen. mailadress, kan jag ändra den?
Om du anger ett felaktigt telefonnummer kommer kuriren inte att kunna kontakta dig om leveransen och har du valt hämtning i terminalen får du inget sms med dörrkoden.
Om du har angett ett felaktigt e-postmeddelande e-postadress får du inget orderbekräftelsebrev.
Efter att ha märkt ett misstag vid inmatning av telefonnr. eller e-post e-postadress, vänligen kontakta oss omedelbart så löser vi problemet.
Betalningar och rabattkoder
På vilka sätt kan jag betala?
- När du gör ett onlineköp med ett betalkort.
- Bankbetalning genom att ansluta till e-post. Bankverksamhet.
- Du kan betala med betalkort i terminalen eller när kuriren hämtar varorna.
Jag har gjort en betalning men inte fått någon orderbekräftelse via e-post. med post
Om du gjorde beställningen lyckades den och pengarna drogs, men du fick inget bekräftelsemail. mail, kontakta oss snart genom att skriva ett brev till info@naturenlaker.se och bifoga kontoutdraget med gjord betalning.
Hur fungerar rabattkoden?
Vi tillhandahåller rabattkoder, men du kan bara använda en rabattkod åt gången och de kanske inte gäller för rabatterade varor.
Om du har några problem med att använda rabattkoden, vänligen kontakta oss.
Returpolicy
Vad är er policy för återbetalning?
Defekta varor returneras eller byts ut i enlighet med det nya förfarandet som tillhandahålls av Republiken Litauens konsumenträttigheter.
Köparen ska omedelbart informera Säljaren om försändelsen tas emot i skadad förpackning, om försändelsen innehåller obeställda varor eller fel mängd av dem, ofullständig produktmontering eller varor av låg kvalitet.
Köparen måste maila förse säljaren med foton av det skadade paketet och/eller varan/varorna via post.
Om varan returneras till säljaren på grund av köparens fel med en felaktigt angiven eller felaktig adress, eller om varan returneras till säljaren utan att ta den från posten inom den maximala lagringstiden, ska köparen betala Säljaren kostnaderna för återsändning, och om varorna returnerades från postkontoret eller budet - täcka säljaren och varornas returkostnader. Om köparen vägrar att ta emot försändelsen igen (d.v.s. efter att ha krävt återbetalning av varan), returneras inte pengarna för frakten till köparen.
Återbetalningar är giltiga i 14 dagar. Efter 14 dagar från köpet av varorna kommer vi inte att kunna returnera de pengar som betalats för varorna.
Returnerade varor måste vara oöppnade, i originalförpackning och i samma skick som vid köp.
För att få tillbaka de pengar som betalats för varorna är det nödvändigt att uppvisa inköpskvitto eller annat utlåtande som styrker köpet.
I vissa fall är endast en delvis återbetalning möjlig. Om produkten inte returneras i sin originalförpackning eller är skadad utan vår förskyllan, eller om produkten returneras senare än inom 14 dagar efter köpet.
Erbjuder ni grossistpriser?
Ja, vi erbjuder grossistpriser för dagliga beställningar. Kontakta oss för mer information.
Hur kan jag kontakta er?
Du kan kontakta oss via kontaktformuläret på vår hemsida eller direkt via e-post. per post på info@naturenlaker.se. Vi strävar efter att svara på alla förfrågningar inom 24-48 timmar.